کد: 13950814175875625

تا 5 روز بعد از اربعین حسینی

عوارض خروج در مرز شلمچه رایگان شد

کد: 13950814175875625

https://goo.gl/Jsn4kp

، آبادان , (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دستور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، از امروز عوارض خروج تا 5 روز بعد از اربعین در مرز شلمچه رایگان اعلام شد.

عوارض خروج در مرز شلمچه رایگان شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند ،مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دستور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، از امروز  عوارض خروج تا 5 روز بعد از اربعین در مرز شلمچه رایگان اعلام شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند در گفت گو با روابط عمومی این سازمان، اظهار کرد: به دستور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، عوارض خروج از امروز تا 5 روز بعد از اربعین در مرز  شلمچه به مناسبت اربعین حسینی رایگان اعلام شد.
وی افزود: این معافیت از امروز مورخ 13 آبان ماه جاری برای تمامی ترددکنندگان مرز شلمچه اعمال می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.