اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176105070

بازارچه ای برای کمک به معلولان کهریزک

کد: 13950815176105070

https://goo.gl/vyKyQj

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن بانوان نیکوکار کهریزک برای معرفی آسایشگاه و جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم بازارچه خیریه برپا کردند.

بازارچه ای برای کمک به معلولان کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آسایشگاه کهریزک، بیست و هفتمین بازارچه خیریه کهریزک به همت انجمن بانوان نیکوکار استان البرزدر پارک بانوان دایر شد و تا  سه روز میزبان نیکوکاران خواهد بود.

این انجمن اجناس و صنایع دستی تولیده شده توسط بانوان را در بازارچه های شهری به نمایش می گذارند تا عواید فروش ، صرف تامین آموزش ، نگهداری و توانبخشی کودکان معلول ذهنی ساختمان نیلوفر شود.

اعضای انجمن بانوان با ر اه اندازی غرفه های لباس، صنایع دستی ، غذا، عرقیات ، لوازم بهداشتی و ... به نفع کودکان معلول کهریزک فعالیت می کنند.

 به گفته حمیده نظری دوست ،مدیر انجمن بانوان نیکوکار استان البرز هدف از برگزاری بازارچه ها شناسایی بیشتر مردم با فعالیتهای انجمن بانوان نیکوکار و آسایشگاه خیریه کهریزک استو برگزاری چنین بازارچه های می شود در راستای اهداف آسایشگاه اقدام به عضوگیری نیکوکاران برای اموراجرایی کودکان ذهنی  – معلولان جسمی حرکتی و سالمندان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی