اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176545797

پیش بینی مسیرهای جایگزین برای حضور زائران اربعین

کد: 13950815176545797

https://goo.gl/npJKal

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت سفر اربعین توسط زائران برای کاهش گره های ترافیکی راه گشا خواهد بود ودر همین راستا مسیرهای جایگزین برای حضور زائران پیش بینی شده است.

پیش بینی مسیر های جایگزین برای حضور زائران اربعین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردارنور علی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام بااعلام این خبرگفت: همراهی مردم با پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان می تواند در رفاه و آرامش آن ها در این سفر معنوی بسیار تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده ،پلیس آمادگی بیشتری را برای ارائه خدمات دارد.ادامه داد: هر چند که پلیس راه قرار است با برنامه‌ریزی ،سفرهای اربعین را مدیریت کند اما واقعیت این است که زائران هم می‌توانند با مدیریت سفرهای اربعین در کاهش بار ترافیکی و حوادث جاده‌ای نقش داشته باشند.

سردار یاری تصریح کرد: ترافیک جاده‌ای در ایام اربعین امسال هم در مسیرهای منتهی به مرز مهران دور از انتظار نیست، برای تردد در محور مهران دو مسیر در نظر گرفته شده که یک مسیر ورودی شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران حدود 85 کیلومتر است و مسیر جایگزین در مسیر ایلام، ملکشاهی، بانرحمان مهران است.

وی با تاکید بر اینکه در اربعین امسال در مرز مهران گره‌های ترافیکی مدیریت شده است، گفت: زائران اتباع خارجی هم باید حتما از مرز شلمچه تردد داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر ممنوعیت تردد زائران بدون روادید و گذرنامه گفت: روادید زائران حسینی در محل های ورودی استان به ویژه شهرهای منتهی به مرز مهران کنترل و از ورود افراد بدون روادید به داخل شهرها جلوگیری خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]