اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177075797

کشف 70 میلیارد ریال کالای قاچاق

کد: 13950816177075797

https://goo.gl/lWBRJr

، تهران , (اخبار رسمی): در 24 ساعت گذشته 70میلیارد تومان محموله های قاچاق در غرب تهران کشف شد.

کشف کالاهای قاچاق 70 میلیارد ریالی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار محسن خانچرلی ،فرمانده انتظامی  غرب تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا درباره مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق، طی 24 ساعت گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اجرای طرح ضربتی، شناسایی انبارها، سوله ها و سردخانه های، دپوی کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو کالاهای قاچاق را در 9 انبار و سوله در سطح شهرستان های قدس ، ملارد، اسلامشهر ، بهارستان ، شهریار و رباط کریم شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود : در بازرسی از این محل ها تعداد قابل توجهی قطعات صنعتی ، مواد غذایی ،داروهای غیرمجاز ، برنج ، سیگار ، تجهیزات پزشکی ، البسه و کفش های خارجی قاچاق کشف و 25 قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه پنج دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شد خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 70 میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتوانیم این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه ای برطرف کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون