اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177085797

مسئولان ایران و عراق به زائران اربعین توصیه کردند

همراه داشتن ویزا و مدارک قانونی الزامی است

کد: 13950816177085797

https://goo.gl/eHA7Od

، تهران , (اخبار رسمی): براساس توافق صورت گرفته میان مسئولان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق ،زائران اربعین علاوه بر رعایت مقررات و قانون ملزم به استفاده از ویزا و مدارک قانونی هستند.

همراه داشتن ویزا و مدارک قانونی الزامی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرداررضایی ،فرمانده مرزبانی  ناجا در بازدید از زیر ساخت های پایانه های مرزی "چزابه" و "شلمچه"، این خبر را  اعلام کرد و گفت: اقدامات خوبی در زیر ساخت های پایانه های مرزی خوزستان جهت تسهیل در تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) انجام شده که در همین رابطه شاهد حضور پرشور زوار ایرانی و غیر ایرانی هستیم که با شور و اشتیاق فراوان در حال عزیمت به کربلای معلی از این پایانه های مرزی هستند؛ خداوند را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرد که در خدمت این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: این زحمات و تلاش کارکنان پایانه های مرزی را نتیجه همدلی، صمیمیت و هدف مشترک با مرزبانان می دانم ومطمئن باشید خدمت به تمام زائران اباعبدالله الحسین(ع) برهمه ما یک تکلیف مقدس است و باید به آن افتخار کنیم.

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در سه حوزه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه ویزا صادرنخواهد شد، گفت: زائران بایستی از همان محل سکونت وحرکت خود اقدام به تهیه ویزا کنند.

سردار رضایی با اشاره به ازدحام جمعیت در روز های نزدیک به اربعین، به آنها توصیه کرد: زمان حرکت خود به عتبات را به روز های آخر موکول نکنند و زودتر برای سفر مهیا شوند، همچنین برای بازگشت نیز قبل از اربعین و یا چند روز بعد از آن، زمان سفر خود را مدیریت کنند.

فرمانده مرزبانی  ناجا با تقدیر از اقدامات خوب و تلاش های ارزنده ای که دو کشور برای تسهیل تردد زائران انجام داده اند، تصریح کرد: براساس توافق صورت گرفته میان مسئولان جمهوری اسلامی ایران و عراق که مورد  تاکید است، زائران علاوه بر رعایت مقررات و قانون ملزم به استفاده از ویزا و مدارک قانونی هستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]