اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177346421

مدیرعامل سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین:

احداث 260 قطعه جدید در آرامستان بهشت فاطمه (س)

کد: 13950816177346421

https://goo.gl/pM9q5T

، قزوین , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین گفت: 260 قطعه جدید در آرامستان بهشت فاطمه (س) در حال احداث است.

احداث 260 قطعه جدید در آرامستان بهشت فاطمه (س)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین؛اصغر الهیاری افزود: این قبور جدید در فاز یک آرامستان بهشت فاطمه در حال احداث است و در 2 طبقه ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت قطعات جدید 550 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است، عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه با توجه به روند پیشرفت کار، تا یک ماه دیگر به پایان می رسد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین افزود: این پروژه توسط پیمانکار و با نظارت واحد عمرانی این سازمان در حال اجراست.

الهیاری با بیان اینکه افزایش ظرفیت آرامستان های شهر قزوین در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: باید ظرفیت آرامستان ها به مرور افزایش یابد تا برای رفع نیاز و در صورت ایجاد شرایط بحرانی بتوان از آرامستان های موجود بهره برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قزوین

قزوین را در نوشته‌های قدیم اروپا شهر باستانی «ارساس» یا «ارسا سیا» و در تواریخ یونان همان شهر قدیمی «راژیا» و در زمان اشکانیان به نام موسس آن «اردپا» خوانده‌اند. ساسانیان آنرا «کشوین» نامیده‌اند، یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد برخی هم آن را «قسوین» یا شهر که مردمی پرصلابت و استوار دارد و بعضی از مورخان هم معرب «کاسپین» گفته‌اند به دلیل آنکه قوم کاپست از مجاورت دریای مازندران به طرف این دشت مهاجرت کرده و با اقوام بومی اختلاط کرده‌اند و گروهی هم به مرکز ایران رفته‌اند و دریای خزر نیز به همین دلیل به بحرالقزوین یا دریای قزوین اشتهار دارد. در منطقه قزوین صدها تپه باستانی شناسایی شده که هر یک برگ زرینی از تاریخ و تمدن میهن اسلامی‌مان را در سینه جای داده‌اند و تنها حفاری تپه سگزآباد نشانگر تمدن 9 هزار ساله یکجانشینی در این دشت حاصلخیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه