اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182946421

در مراسم اربعین و در مرز مهران صورت می گیرد

واگذاری مدیریت اتوبوسرانی به شهرداری قزوین

کد: 13950824182946421

https://goo.gl/CU17Hy

، قزوین , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: مدیریت ناوگان اتوبوسرانی کشور در مرز مهران و در مراسم اربعین حسینی به شهرداری قزوین واگذار شده است.

مدیریت ناوگان اتوبوسرانی کشور به شهرداری قزوین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‎الملل شهرداری قزوین؛ ایرنخواه افزود: مدیریت هزار دستگاه اتوبوس، تعمیر و نگهداری این ناوگان در این مدت، نصب و راه‎اندازی سیستم مخابراتی و دکل‌های مربوطه و خط‎کشی 100 کیلومتر از خیابان‌های شهر مهران و جاده‌های منتهی به این مرز به شهرداری قزوین واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تمامی اقدامات واگذار شده به شهرداری قزوین صورت گرفته است، عنوان کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین نیز با 50 دستگاه اتوبوس در مرز مهران حضور دارد و آماده جابه‎جایی زائران در این مرز خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در مراسم اربعین سال گذشته اظهار کرد: شهرداری قزوین در سال 1394 با 50 دستگاه اتوبوس، گروه‌های عملیاتی تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها و گروه‌های مخابراتی و ارتباطاتی در مرز مهران حضور یافت.

ایرانخواه افزود: در سال گذشته سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به عنوان جانشین پشتیبانی قرارگاه حمل و نقل اربعین برنامه‎ریزی و اقدامات لازم برای هزار دستگاه اتوبوس را صورت داد.

وی با اشاره به اینکه در سال 1393 نیز شهرداری قزوین با 50 دستگاه اتوبوس در مرز مهران حضور یافت، گفت: در این سال این سازمان نسبت به جابه جایی 50 هزار زائر اقدام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قزوین

قزوین را در نوشته‌های قدیم اروپا شهر باستانی «ارساس» یا «ارسا سیا» و در تواریخ یونان همان شهر قدیمی «راژیا» و در زمان اشکانیان به نام موسس آن «اردپا» خوانده‌اند. ساسانیان آنرا «کشوین» نامیده‌اند، یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد برخی هم آن را «قسوین» یا شهر که مردمی پرصلابت و استوار دارد و بعضی از مورخان هم معرب «کاسپین» گفته‌اند به دلیل آنکه قوم کاپست از مجاورت دریای مازندران به طرف این دشت مهاجرت کرده و با اقوام بومی اختلاط کرده‌اند و گروهی هم به مرکز ایران رفته‌اند و دریای خزر نیز به همین دلیل به بحرالقزوین یا دریای قزوین اشتهار دارد. در منطقه قزوین صدها تپه باستانی شناسایی شده که هر یک برگ زرینی از تاریخ و تمدن میهن اسلامی‌مان را در سینه جای داده‌اند و تنها حفاری تپه سگزآباد نشانگر تمدن 9 هزار ساله یکجانشینی در این دشت حاصلخیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه