اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819178876421

گنجی، معاون شهردار قزوین:

هایپراستاربا مشارکت شهرداری قزوین احداث خواهد شد

کد: 13950819178876421

https://goo.gl/mgVozB

، قزوین , (اخبار رسمی): ناصر گنجی، معاون شهردار قزوین گفت: پیرو انجام مذاکرات با سرمایه گذاران در یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم، تفاهم نامه احداث هایپر مارکت با مشارکت شهرداری در قالب سرمایه‌گذاری منعقد شد و اکنون وارد مرحله عملیاتی شده است.

هایپراستاربا مشارکت شهرداری قزوین احداث خواهد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین؛ ناصر گنجی افزود: بهینه‌سازی خدمات دهی به مصرف کنندگان، تهیه بانک اطلاعاتی خرید مشتریان، تجزیه و تحلیل الگوی خرید و بررسی هدفمند در جهت تامین نیازها و خواسته‌های شهروندان از مزیت‌های این مراکز خرید می باشد.

وی بیان کرد: پس از برگزاری جلسات فنی و کارشناسی با سرمایه‌گذار و ارائه مدل‌های مختلف اجرایی از سوی طرفین و بررسی پیشنهادات ارایه شده،  نحوه اجرایی شدن این پروژه ترسیم شده است.

گنجی گفت: با توجه به اینکه شهر قزوین در مسیر یکی از مهمترین کریدورهای مواصلاتی کشور قرار دارد، جانمایی این سایت بگونه‌ای خواهد بود که با خدمات‌رسانی به شهروندان قزوینی، مسافران در حال عبور از شهر نیز بتوانند از امکانات و خدمات این مجموعه استفاده کنند.

 

وی افزود: افزایش کارآمدی و حضور مستقیم و بدون واسطه محصولات برندها و کارخانه ها، سهولت در خرید، حذف واسطه های غیر ضروری و در نهایت قیمت تمام شده کمتر بنا بر نیاز بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان، چابکی و سرعت عمل در توزیع و عرضه کالا و صیانت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین مزیت‌های اینگونه مجموعه های خدماتی می باشد.

معاون شهردار قزوین ایجاد پایگاه اطلاعاتی جهت بهینه سازی خدمات دهی به مصرف کنندگان را از دیگر مزیت‌های اینگونه مراکز خرید برشمرد و افزود: تهیه بانک اطلاعاتی خرید مشتریان، تجزیه و تحلیل الگوی خرید و بررسی هدفمند برای تامین نیازها و خواسته های شهروندان از ویژگی های این مرکز می باشد که در نهایت منجر به وفاداری مشتریان، بالا رفتن رضایت عمومی و افزایش کیفی خدمات رسانی به آنان خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قزوین

قزوین را در نوشته‌های قدیم اروپا شهر باستانی «ارساس» یا «ارسا سیا» و در تواریخ یونان همان شهر قدیمی «راژیا» و در زمان اشکانیان به نام موسس آن «اردپا» خوانده‌اند. ساسانیان آنرا «کشوین» نامیده‌اند، یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد برخی هم آن را «قسوین» یا شهر که مردمی پرصلابت و استوار دارد و بعضی از مورخان هم معرب «کاسپین» گفته‌اند به دلیل آنکه قوم کاپست از مجاورت دریای مازندران به طرف این دشت مهاجرت کرده و با اقوام بومی اختلاط کرده‌اند و گروهی هم به مرکز ایران رفته‌اند و دریای خزر نیز به همین دلیل به بحرالقزوین یا دریای قزوین اشتهار دارد. در منطقه قزوین صدها تپه باستانی شناسایی شده که هر یک برگ زرینی از تاریخ و تمدن میهن اسلامی‌مان را در سینه جای داده‌اند و تنها حفاری تپه سگزآباد نشانگر تمدن 9 هزار ساله یکجانشینی در این دشت حاصلخیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]