اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190056421

ساماندهی کارتن خواب‌ها با حمایت شهرداری قزوین

کد: 13950906190056421

https://goo.gl/YLRdOM

، قزوین , (اخبار رسمی): مدیرهماهنگی و نظارت بر سازمان‌های خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: در فصل سرما با حمایت شهرداری قزوین و از طریق سامانه 137 افراد فاقد محل سکونت و خواب، ساماندهی و حمایت می‌شوند.

ساماندهی کارتن خواب‌ها با حمایت شهرداری قزوین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ بابک محمدی مدیر هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین خبر داد؛افزود: شهرداری قزوین بنا بر رسالت ذاتی حفظ حقوق شهروندی  و تکریم فرد فرد ساکنان شهر، صرف نظر از هرگونه تمایز از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، تحصیلی و تمکن مالی، از اول آذرماه سال جاری به کارکنان شب کار سازمان‎ها، مناطق و پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری اعلام کرده تا تمامی اماکن، جایگاه‌ها، بناهای رها شده  و بدون صاحب را در مناطق حوزه خدماتی و حریم شهرداری مورد بررسی قرار داده و همه افراد فاقد محل سکونت و خواب، کارتن خواب ها ، معتادین متجاهر را شناسایی و از طریق سامانه 137 شهرداری به گرمخانه هدایت و حمایت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قزوین

قزوین را در نوشته‌های قدیم اروپا شهر باستانی «ارساس» یا «ارسا سیا» و در تواریخ یونان همان شهر قدیمی «راژیا» و در زمان اشکانیان به نام موسس آن «اردپا» خوانده‌اند. ساسانیان آنرا «کشوین» نامیده‌اند، یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد برخی هم آن را «قسوین» یا شهر که مردمی پرصلابت و استوار دارد و بعضی از مورخان هم معرب «کاسپین» گفته‌اند به دلیل آنکه قوم کاپست از مجاورت دریای مازندران به طرف این دشت مهاجرت کرده و با اقوام بومی اختلاط کرده‌اند و گروهی هم به مرکز ایران رفته‌اند و دریای خزر نیز به همین دلیل به بحرالقزوین یا دریای قزوین اشتهار دارد. در منطقه قزوین صدها تپه باستانی شناسایی شده که هر یک برگ زرینی از تاریخ و تمدن میهن اسلامی‌مان را در سینه جای داده‌اند و تنها حفاری تپه سگزآباد نشانگر تمدن 9 هزار ساله یکجانشینی در این دشت حاصلخیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه