اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213796421

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین:

سرمایه‌گذاران چینی به قزوین می‌آیند

کد: 13951014213796421

https://goo.gl/RAasCE

، قزوین , (اخبار رسمی): مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین گفت: تفاهم‌نامه اقتصادی میان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین و یک شرکت چینی امضا شد.

سرمایه‌گذاران چینی به قزوین می‌آیند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قزوین، محمود نصرتی افزود: در راستای جذب حداکثری سرمایه‌گذاری‌های خارجی در استان، تفاهم‌نامه اقتصادی میان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین و یک شرکت چینی با حضور قاسمی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان امضا شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین گفت: این تفاهم‌نامه که با اهداف بررسی، تعریف و تدوین برنامه‌های اقتصادی سودآور با مشارکت طرفین، همکاری طرفین برای اخذ وام و تسهیلات اعتباری از بانک‌ها و نهادهای مالی خارجی، تأمین سرمایه و تأسیس شرکت‌های مختلط  و عقد قراردادهای    joint venture برای اجرای پروژه‌ها منعقدشده است به دنبال انتقال سرمایه و دانش فنی و تکنولوژی ساخت بعضی از کالاهای تخصصی این شرکت نظیر تجهیزات الکترونیکال، ترانسفورماتورهای روغنی و خشک انواع کلیدهای low-medium-height  ولتاژ و کلیدهای GIS  در استان قزوین است.

وی افزود: شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ شامل شرکت‌های «شانگهای هواتونگ، جیالینگ، هانگشن الکتریک» هستند.  

نصرتی با اشاره به اینکه در راستای  این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شده‌اند ظرف یک ماه نسبت به تبادل اطلاعات پروژه، سوابق، پیشنهاد‌ها مالی و سرمایه‌گذاری اقدام کنند افزود: با امضای این تفاهم‌نامه گام‌های مؤثری در جهت تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  و صرفه‌جویی اقتصادی در تأمین کالاهای واسطه ایی بخش صنعت و ساختمان و همچنین اشتغال‌زایی برداشته خواهد شد.

وی همچنین اظهار امیدواری نمود اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه نسبت به پیشبرد اهداف مالی و تأمین و جذب حداکثری سود و منافع برای سهامداران  و ذینفعان صندوق از طریق شناسایی سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌گذاران خارجی منتهی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قزوین

قزوین را در نوشته‌های قدیم اروپا شهر باستانی «ارساس» یا «ارسا سیا» و در تواریخ یونان همان شهر قدیمی «راژیا» و در زمان اشکانیان به نام موسس آن «اردپا» خوانده‌اند. ساسانیان آنرا «کشوین» نامیده‌اند، یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد برخی هم آن را «قسوین» یا شهر که مردمی پرصلابت و استوار دارد و بعضی از مورخان هم معرب «کاسپین» گفته‌اند به دلیل آنکه قوم کاپست از مجاورت دریای مازندران به طرف این دشت مهاجرت کرده و با اقوام بومی اختلاط کرده‌اند و گروهی هم به مرکز ایران رفته‌اند و دریای خزر نیز به همین دلیل به بحرالقزوین یا دریای قزوین اشتهار دارد. در منطقه قزوین صدها تپه باستانی شناسایی شده که هر یک برگ زرینی از تاریخ و تمدن میهن اسلامی‌مان را در سینه جای داده‌اند و تنها حفاری تپه سگزآباد نشانگر تمدن 9 هزار ساله یکجانشینی در این دشت حاصلخیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه