اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817177825797

حضور گسترده پلیس پیشگیری در مراسم اربعین حسینی

کد: 13950817177825797

https://goo.gl/GDk8qd

، تهران , (اخبار رسمی): پلیس پیشگیری ناجا با تمام ظرفیت، امکانات و استعداد خود به برگزاری باشکوه مراسم اربعین کمک می کند تا این گردهمایی ر امنیت کامل برگزار شود.

حضور گسترده پلیس پیشگیری در مراسم اربعین حسینی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار محمد شرفی،رئیس پلیس پیشگیری ناجا در نشست شور عمومی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تحول این پلیس در حوزه پذیرش مسئولیت‌ها، گفت: با توجه به تاکید فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر اولویت پیشگیری نسبت به دیگر مسایل انتظامی؛ امسال نسبت به سال‌های گذشته پلیس پیشگیری بیشترین مسئولیت را در برنامه‌های ناجا به عهده گرفته که می توان به مسئولیت این پلیس در مراسم اربعین اشاره کرد. 

وی  با برشمردن 6 اصل محوری و کارکردی پلیس پیشگیری، با عنوان توکل به خدا، انسجام و مسئول‌سازی، برنامه‌ریزی، دقت و انضباط، تحرک وسرعت و خلاقیت و نوآوری، گفت: این اصول باید همواره راهنمای عمل کارکنان باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، وجود سند تحول در حوزه‌ برنامه‌ریزی را یادآور شد و گفت: برنامه‌های این پلیس، همراه کردن دیگران از جمله فرماندهان و مسئولان با این پلیس است تا منابع ما افزایش پیدا کند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید به اینکه تحول در آموزش و حرکت جهادی در آن موجب افزایش وسعت حوزه صیانت و پیشگیری جرایم و کاهش تخلفات سازمانی شده است، تصریح کرد: ما در بیشتر شاخص‌ها رشد قابل توجهی داشته‌ایم و بر اساس آمارهای کنونی، بیشترین صیانت در پلیس پیشگیری وجود دارد.

وی افزود: در برنامه‌های هفته ناجا نیز ما نسبت به منابع محدودی که داشتیم تحول بسیار خوبی در کیفیت و کمیت ایجاد کردیم و برنامه‌های بسیار خوبی را به اجرا گذاشتیم.

سردار شرفی، تحول در منابع و درآمد را نیز از جمله دیگر برنامه‌های پلیس پیشگیری دانست که سبب رشد و پیشرفت در دیگر اقدامات خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به برنامه نیروی انتظامی در جهت تحول کلانتری‌ها اشاره و تاکید کرد: مردم در چند موضوع از کلانتری‌ها انتظارات بیشتری دارند که می‌توان به منابع انسانی، ساختار، پشتیبانی، فن‌آوری و صیانت اشاره کرد؛ بایستی هرچه زودتر اقداماتی در جهت بهبود این شاخص‌ها انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]