اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817177845797

کاهش 50 درصدی تلفات جاده ای در گیلان

کد: 13950817177845797

https://goo.gl/DbcS0Y

، تهران , (اخبار رسمی): در 10 سال گذشته با کاهش 50 درصدی تلفات جاده ای مواجه بوده ایم.

کاهش 50 درصدی تلفات جاده ای در گیلان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،حجت شعبان پور،معاون عمرانی استاندار گیلان در آئین معارفه و تکریم روسای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان گیلان این خبر را  اعلام کرد و گفت: تلفات جاده ای ضربات سنگین مادی و معنوی را به خانواده ها وارد می کند، در همین راستا هم  نقشه راه کاهش تلفات در تصادفات گیلان ترسیم شده است.

شعبان پور با تاکید براینکه نیروی انتظامی تعامل خوبی با استانداری گیلان دارد، ادامه داد: امسال 17 میلیارد تومان از محل جرایم رانندگی دریافت کرده ایم که برای احداث و تامین ایمنی راه ها هزینه خواهیم کرد.

او با بیان اینکه اعتبارات استان با توجه به گردشگری بودن آن افزایش پیدا نکرده است، متذکر شد: زیرساخت گیلان، مختص دو میلیون و 500 هزار شهروند است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون