اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178425605

بر اساس نظر سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

باز هم آسیاتک اول شد

کد: 13950817178425605

https://goo.gl/Y7eu78

، تهران , (اخبار رسمی): نتایج رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) کشور در سه ماهه دوم سال 1395 اعلام شد.

باز هم آسیاتک اول شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آسیاتک ،کامران طالبی مدیر روابط عمومی شرکت انتقال داده­های آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: این رتبه‌بندی در فضایی شفاف و صادقانه با ارتباط مستقیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق نظرسنجی از بیش از 29 هزار کاربر اینترنت در سراسر کشور انجام شد و بر اساس آن، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت  (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی افزود: این ارزیابی ها بصورت استانی انجام شده و هدف از این رتبه‌بندی، بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور، با هدف افزایش شتاب، شناسایی نقاط قوت و ضعف و تلاش برای ادامه مسیر ارتقاء کیفیت سرویس های اینترنت در کشور است.
طالبی ادامه داد: بر اساس نظر سنجی مذکور شرکت آسیاتک در12 استان کشور رتبه نخست و در 8 استان نیز حائز رتبه دوم شد و برای دومین بار متوالی، مقام اول را در رتبه‌بندی اپراتورهای اینترنت پر سرعت (ADSL ) کشور و در پنج موضوع کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان به دست آورد.
مدیر روابط عمومی شرکت آسیاتک در پایان تاکید کرد: شرکت آسیاتک به منظور نشر اطلاعات درست به کاربران و کمک به انتخاب آگاهانه اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت و ارتقاء سطح کیفی و کمی سرویس های ارائه شده در حوزه ICT و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و با استفاده از دانش روز دنیا و تکیه بر توان جوانان متخصص کشور از همه ظرفیت خود در راستای نیل به این اهداف استفاده خواهد کرد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان