اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819178735797

پایانه مرزی شلمچه؛ اولویت تردد زائران اربعین

کد: 13950819178735797

https://goo.gl/lsj3bV

، تهران , (اخبار رسمی): زائران اربعین حسینی(ع) مرز شلمچه را به دلیل دسترسی های بهتری که دارد اولویت عبور خود انتخاب کنند.

پایانه مرزی شلمچه؛ اولویت تردد زائران اربعین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار اسکندر مومنی،جانشین فرمانده ناجا در بازدید از پایانه مرزی شلمچه این خبر را اعلام کردو  گفت: در بازدید از این پایانه، شاهد نظم و انضباط خوبی که با همکاری زائران عزیز به وجود آمده، بودیم.

او به آمادگی کلیه بخش های نیروی انتظامی و نیز دستگاه های مستقر در پایانه مرزی شلمچه اشاره و بیان کرد: در سایه تعامل و هماهنگی میان ناجا و دستگاه های مربوطه، امروز شاهد ترافیک روان در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه هستیم.

سردار مومنی با اشاره به تردد روان حجم عظیمی از زائران در داخل پایانه مرزی شلمچه، گفت: از هفته گذشته تا کنون، شاهد خروج حدود 250 هزار زائر از مرزهای شلمچه، چزابه و مهران بودیم که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 110 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون، 600 هزار گذرنامه صادر شده است، خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 64 درصد افزایش داشته است.

سردار مومنی گفت: در این ایام همه چیز در اختیار زائران اربعین حسینی(ع) است و همه دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی در همه بخش ها به خصوص انتظامی، مرزبانی، گذرنامه و راهنمایی و رانندگی در خدمت زائران عزیز هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]