اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179175989

پیشرفت احداث تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قم

کد: 13950819179175989

https://goo.gl/pnaaKR

، تهران , (اخبار رسمی): پیشرفت عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم از مرز 40 درصد فراتر رفت.

احداث تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب انحراف ترافیک مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم در محل تقاطع با بلوار علامه عسگری، روند تکمیل پایه‌ها و کوله‌های پل روگذر جنوب به غرب این تقاطع تسریع خواهد شد.

 محمدحسن وساق با بیان آنکه تمهیدات لازم به منظور ساخت عرشه فلزی پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم در حال انجام می‌باشد، افزود: سقف زیرگذر غرب به شرق این تقاطع نیز با استفاده از تیرهای فلزی اجرا خواهد شد.
به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حالی که عملیات حفاری و احداث شمع‌های موردنیاز برای احداث زیرگذر غرب به شرق تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم رو به اتمام می‌باشد، پیشرفت عملیات فوق در دوربرگردان‌های جنوب به جنوب و شمال به شمال این تقاطع از مرز 30 درصد فراتر رفته است.
گفتنی است  طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر غرب به شرق و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه