اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179345797

رشد 98 درصدی سفرهای زمینی و هوایی اربعین

کد: 13950820179345797

https://goo.gl/JNU7qe

، تهران , (اخبار رسمی): 16 هزار نیرو برای اجرای مأموریت اربعین به پایانه های مرزی اختصاص یافته است.

رشد 98 درصدی سفرهای زمینی و هوایی اربعین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار محسن فتحی زاده،جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا این خبر را اعلام کرد و گفت: با تشکیل قرارگاه ستاد کل نیروهای مسلح در استان ایلام ، پنج کمیته فرعی به منظور تقسیم بندی وظایف در نظر گرفته شده است که فعالیت ها و برنامه ریزی های خوبی از چند ماه پیش در این کمیته ها انجام گرفته است .

وی در ادامه با اشاره به اختصاص 16 هزار نیرو برای پایانه های مرزی گفت: برابر آمارهای موجود در مجموع، امسال سفرهای زمینی و هوایی اربعین 98 درصد افزایش داشته که سفرهای زمینی 109 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی با همراهی سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ،اشراف اطلاعاتی خوبی در برگزاری همایش اربعین دارد و با اجرای طرح های کنترلی، امنیت زائران را تأمین می کند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون جریان تردد زائران در مهران عادی و روان است ،گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده اتباع خارجی اجازه خروج از مرز مهران را ندارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه سفر اربعین امسال زودتر آغاز شده است، گفت: زائران سفر اربعین خود را به خوبی مدیریت کرده اند و تمامی رده های تخصصی ناجا نیز با استقرار نیرو و تجهیزات مناسب در پایانه مرزی مهران در حال ارائه خدمت به زائران حسینی  هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]