اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950821179835431

اقدام نمادین نعمت زاده برای حمایت از محیط زیست:

اهدای40 گلدان نهال مهربه خبرنگاران و اهالی رسانه

کد: 13950821179835431

https://goo.gl/5xE7fO

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه های بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اهدای 40 گلدان همراه با گل، بر همزیستی مسالمت آمیز صنعت و محیط زیست تاکید کرد.

اهدای40 گلدان نهال مهربه خبرنگاران و اهالی رسانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روباط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، این اقدام نمادین تلاشی برای احترام به محیط زیست و معرفی صنعت سبز برای دستیابی به توسعه پایدار انجام شد.

رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسعه صنعتی و معدنی همراه با حمایت از منابع طبیعی و محیط زیست است و در این راستا از تمام ظرفیت های ترویجی و تبلیغی برای گسترش فرهنگ احترام به محیط زیست استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

محیط زیست | تبلیغات و روابط عمومی