اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822179985797

زوار اربعین توجه کنند

لزوم اخذ روادید از طریق ثبت نام در سامانه سماح

کد: 13950822179985797

https://goo.gl/10hhMQ

، تهران , (اخبار رسمی): زوار اربعین حسینی ( ع ) در سراسر کشور از طریق سامانه " سماح " برای گرفتن روادید عراق در استان های محل سکونت خود اقدام کنند و بدون روادید به استان های مرزی نروند.

لزوم اخذ روادید از طریق ثبت نام در سامانه سماح

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ مجید صمدی، رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت بااعلام این خبر گفت: اربعین سال گذشته با توجه به محدودیت ناشی از استقرار دفاتر صدور روادید در استان های ایلام و خوزستان توسط دولت عراق و سرازیر شدن خیل عظیمی از عاشقان حسینی ( ع) فاقد روادید از سراسر کشور به این استان ها و همچنین وجود ضعف در برخی زیر ساخت ها و کمبود نیروی انسانی در آن دفاتر، مراکز مذکور توانایی پاسخگویی به این حجم از متقاضیان را نداشتند که این امر باعث تجمع و ازدحام زائران در مقابل این دفاتر شده و فعالیت صدور روادید در مواقعی عملا متوقف می شد.

او با اشاره به اتخاذ تدابیری در راستای تسهیل تردد زائران اربعین ادامه داد: برای  جلوگیری از اتلاف وقت و ازدحام زائران در ایام اربعین حسینی ( ع) در مزرهای زمینی مشرف به عراق، شایسته است هموطنان عزیز در سراسر کشور از طریق سامانه " سماح " نسبت به اخذ روادید عراق در استان های محل سکونت خود اقدام کرده و بدون روادید به استان های مرزی عزیمت نکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]