اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181195797

فرمانده مرزبانی کشور خبرداد

کنترل مضاعف مرزهای مشترک ایران و عراق

کد: 13950823181195797

https://goo.gl/0zpEiU

، تهران , (اخبار رسمی): در ایام منتهی به راهپیمایی کنگره عظیم اربعین، مرزبانان ایران و عراق تمامی مرزهای مشترک را تحت کنترل مضاعف خود دارند.

کنترل مضاعف مرزهای مشترک ایران و عراق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  نیروی انتظامی ،سردار قاسم رضایی،فرمانده مرزبانی کشور این خبر را  اعلام کرد و گفت: همه ما فرماندهان ایرانی و عراقی زیر پرچم امام حسین (ع) و باعشق به آرمان های آن امام همام به خدمت رسانی به زائران سالار شهیدان افتخار می کنیم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با بیان اینکه در طول شبانه روز با برقراری امنیت لازم در مرزها، در پایانه های سه گانه به زوار عزیز خدمات رسانی می کنند، ادامه داد: خدمت به تمام زائران اباعبدالله الحسین(ع) برهمه ما یک تکلیف مقدس است و باید به آن افتخار کنیم.

سردار رضایی با اشاره به ترافیک و ازدحام جمعیت در مرز مهران، تصریح کرد: برای تسهیل تردد زائران تلاش مشترک خواهیم داشت.

وی به زائران اربعین توصیه کرد: برای خروج از کشور و رفتن به عراق، تاحد امکان مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان را انتخاب کنند که از ترافیک روان و جمعیت کمتری برخوردار است.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم روزی فرا رسد که کشور دوست و مسلمان عراق از وجود تمام تروریست های تکفیری پاکسازی کامل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]