اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181905431

نعمت زاده خبر داد

پرداخت11هزار میلیارد تومان به 16 هزار واحد صنعتی

کد: 13950823181905431

https://goo.gl/kbnYbC

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : 16 هزار واحد صنعتی و تولیدی تاکنون تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

پرداخت11هزار میلیارد تومان به 16 هزار واحد صنعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ،محمد رضا نعمت زاده صبح امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید گیلان گفت : تاکنون 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 16 هزار واحد صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات رونق تولید فقط توزیع پول نیست گفت : برای بررسی نحوه‌ی هزینه کرد تسهیلات دریافتی، نظام شفاف نظارتی طراحی شده است تا مبالغ پرداخت شده در خدمت تولید و ایجاد اشتغال باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب درخصوص  رونق تولید صنایع کوچک و متوسط گفت : پس از تأکیدات ایشان ، همکاری نهادهای مختلف در زمینه‌ی پرداخت این تسهیلات سرعت گرفت.
وی با اشاره به اهتمام دولت در بخش احیای واحدهای نیمه راکد و افزایش ظرفیت واحدهای کنونی گفت : امیدواریم با توجه به روندی که در پیش گرفته‌ایم بتوانیم در نزد رهبرمعظم انقلاب و مردم سرافراز باشیم.
مهندس نعمت‌زاده همچین با بیان اینکه با ابلاغ دستورالعمل راه‌اندازی کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید، مجموعه‌ی فعالیت‌های این بخش در استانها از هدفمندی خاصی برخوردار شد گفت : در اجرای این طرح بار سنگینی بر دوش استانداران بود و بیش از 20 تا 30 درصد وقت آنان صرف مسائل مرتبط با رفع موانع تولید شد.
وی با اشاره به  اینکه در استان گیلان در زمینه‌ی رفع موانع تولید جز همکاری چیز دیگری ندیدیم گفت : از استاندار گیلان که از استانداران موفق هستند به دلیل نتایج مثبت این کارگروه تشکر می‌کنم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : از ابتدای امسال تاکنون 849 واحد صنعتی کوچک و متوسط گیلان  500 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
وی ادامه داد : از این تعداد 559 واحد در قالب طرح رونق تولید و 290 واحد نیز از منابع داخلی بانک‌ها تسهیلات دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید