اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182620005

درنمایشگاه مطبوعات و با اهدای جوایز«چیلیوری» و «نوار» ثبت شد

57 هزار لایک اینستاگرامی برای هشتگ «خبرسازشو»

کد: 13950824182620005

https://goo.gl/nxLms4

، تهران , (اخبار رسمی): اخباررسمی با ادامه مسابقه اینستاگرامی «خبرسازشو» در طول مدت زمان نمایشگاه مطبوعات رکورد لایک و دیده شدن این هشتگ را به حدود 57 هزار لایک رساند.

به گزارش روابط عمومی اخباررسمی، این مجموعه با همکاری شرکت چیلیوری و سایت نوار  در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات اقدام به برپایی مسابقه اینستاگرامی تحت عنوان #خبرسازشو با موضوعیت محیط این نمایشگاه کرد و به برندگان آن «بر حسب میزان دریافت لایک» جوایزی را اهدا کردند.

شرکت چیلیوری و سایت نوار طی 7روز نمایشگاه روزانه به سه نفر نخست این مسابقه به ترتیب بُن خرید یک‌صد هزار تومانی، هفتاد و پنج هزار تومانی و پنجاه هزار تومانی از سوی چیلیوری و همچنین از طرف سایت نوار نیز اکانت تخفیف یکساله، شش ماهه و سه ماهه به برندگان هدیه شد.

در مدت برگزاری مسابقه #خبرسازشو در مجموع  حدود 57هزار لایک و 2150 کامنت از این مسابقه به‌دست آمد.

بر اساس این گزارش، اسامی برندگان در روز نخست، علی اسماعیلی با 556 لایک، زهرا دمیرچی با 151 لایک و نرگس پورکرمان با 135لایک به ترتیب برندگان روز اول بودند.

در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، فرهاد با 359 لایک، سعید اسماعیلی 175 لایک و سمانه برمخشاد با 106لایک جوایز را  از آن خود کردند.

در سومین روز نیز آقایان کریمی، بنی جمالی و مهدی بریده به ترتیب با 840، 385 و 279 لایک به عنوان برندگان #خبرسازشو انتخاب شدند.

در روز چهارم، خانم‌ها سارا علی یاری و سارا سالک رنجی به همراه آقای مصطفی پیک با تعداد لایک های 218، 64 و 59 لایک به عنوان برندگان این روز محسوب شدند.

بر اساس این گزارش، آقایان جمشید پناهی با 885 لایک، امیرحسین کریمی با 655 لایک و خانم شکوهمند با 90 لایک به عنوان برندگان روز پنجم مسابقه اینستاگرامی انتخاب شدند.

در ششمین روز این مسابقه، خانم ها برنده مطلق بودند که سرکار خانم کاظمی، سرگل و خجسته پور با 135، 100 و 20لایک توانستند جوایز چیلیوری و نوار را به خود اختصاص دهند. 

اما در آخرین روز مسابقه #خبرسازشو ، آقای شهاب فریدی با 81، مجموعه Chistafair با 62 و آقای طالب زاده با 35 لایک به عنوان برندگان این مسابقه خود را معرفی کردند.

بر همین اساس لازم به ذکر است که شرکت چیلیوری با هدف سفارش سریع و راحتتر غذا  درصدد آن است تا با کنار یکدیگر جمع کردن مجموعه‌ای از بهترین و مناسب‌ترین رستوران‌های تهران، منوی به‌روز و متنوع این رستوران ها را همراه با  تصویر غذاها برای مشتریان به نمایش بگذارد.

همچنین شرکت نوار به عنوان پلتفرم آنلاین عرضه کتاب هایی است که کاربر با استفاده از این پلتفرم و یا توسط نرم افزار اندرویدی آن، می‌تواند به جدیدترین کتاب های صوتی که توسط گویندگان حرفه ای و به صورت استودیویی تولید شده (به طور قانونی و با مجوز از ناشر کتاب) دسترسی یابد؛همچنین می تواند این کتاب را در هر مکان و زمانی، از منزل گرفته تا داخل اتومبیل گوش دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]