اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825184085989

تا پیش از آذرماه محقق می‌شود

دسترسی از شرق بلوار ارتش به بزرگراه امام علی(ع)

کد: 13950825184085989

https://goo.gl/qsQuv4

، تهران , (اخبار رسمی): مسیر دسترسی شرق به جنوب از بلوار ارتش به بزرگراه امام علی(ع) تا پیش از آذرماه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

دسترسی از شرق بلوار ارتش به بزرگراه امام علی(ع)

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: گشایش ترافیکی مسیر شرق به جنوب در تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) سبب تقویت ارتباط بزرگراه‌های شمال شرق تهران و همچنین مبادی ورودی مرتبط با بزرگراه ارتش با معابر جنوب شهر خواهد شد.

 محمدحسن وساق با بیان آنکه مسیر شرق به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) بخشی از پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به شمار می‌آید، یادآور شد این مسیر 800 متری بلافاصله پس از اجرای روکش آسفالت و خط‌کشی مسیر، به روی تردد خودروها گشوده می‌شود.
وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی سایر بخش‌های پروژه، از پیشرفت 90 درصدی عملیات نصب قطعات بتنی عرشه پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: نصب قطعات بتنی عرشه در پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش نیز آغاز شده و به موازات اجرای شمع و ستون‌ها و تکمیل سرستون‌ها ادامه دارد.
به گفته  مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حالی که اجرای عرشه پل تقاطع خیابان صنایع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی وارد مرحله قالب بندی و آرماتوربندی شده است، عملیات نصب عرشه فلزی پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش بلافاصله پس از ساخت و انتقال قطعات مربوطه به کارگاه پروژه آغاز می‌شود.
گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شدند. مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش نیز ظرف روزهای پایانی مردادماه سال جاری روی تردد خودروها گشوده شد و هم اکنون زیر بار ترافیک است. پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش از دیگر بخش‌های تکمیل شده این پروژه به شمار می‌رود که در تاریخ سی‌ام مهرماه سال جاری تکمیل و تحویل شهروندان شد. پیشرفت عملیات اجرایی در این طرح راهگشای عمرانی از مرز 60 درصد فراتر رفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه