کد: 13950825184375625

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند:

درصورت بسته شدن دیگر مرزها آماده پذیرش زوار هستیم

کد: 13950825184375625

https://goo.gl/ggxha3

، آبادان , (اخبار رسمی): دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل در دیگر مرزها آمادگی پذیرش آن زوار را داریم و بر روند ارائه خدمات در شلمچه نظارت کاملی وجود دارد.

درصورت بسته شدن دیگر مرزها آماده پذیرش زوار هستیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی اظهار داشت: در صورت بروز هرگونه مشکل در دیگر مرزها آمادگی پذیرش آن زوار را داریم.

وی بابیان اینکه تدابیر لازم برای پذیرش زوار با تعداد چند برابر فعلی در شلمچه دیده‌شده است، اعلام کرد: تمامی امکانات خدماتی و اداری برای تسهیل در تردد زوار وجود دارد.

موسوی با اشاره به اینکه مرز شلمچه دارای زیرساخت‌های لازم است، اعلام کرد: بر روند ارائه خدمات در این نقطه مرزی نظارت کاملی وجود دارد.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مرز شلمچه یکی از نقاط پرتردد و اصلی تردد زوار اباعبدالله برای عزیمت به کشور عراق است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.