اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184535797

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در راه های ایلام

کد: 13950826184535797

https://goo.gl/EQ0ApZ

، تهران , (اخبار رسمی): همه مسیرهای استان ایلام از راه های مختلف با ترافیک مقطعی سنگین یا نیمه سنگین مواجه است.

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در راه های ایلام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، محسن ناصری ،رئیس پلیس راه استان ایلام با اعلام این خبر گفت: از صبح امروز تا کنون مسیرهای پیوندی به شهرستان مرزی مهران به علت حجم بسیار بالای تردد خودروها از ترافیک سنگین و نیمه سنگین برخوردار بوده که این امر موجب اختلال در رفت و آمد وسائل نقلیه شده است.

وی افزود: گاهی مواقع نیز در طول مسیرها شاهد گره های ترافیکی و انسداد مسیر ایلام به مهران هستیم که ماموران پلیس راه با حضور گسترده در این جاده به ترافیک این مسیر نظم می دهند.

ناصری در بارهحوادث رانندگی نیز گفت: در روزهای گذشته تصادف و حادثه منجر به فوت نداشته ایم اما تاکنون چندین مورد حادثه جرحی رخ داده که مجروحان یا در محل مداوا و یا برای درمان بیشتر به مراکز بیمارستانی ایلام اعزام شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]