کد: 13950830186335625

200 هزار نفر از مرز شلمچه بازگشته اند

کد: 13950830186335625

https://goo.gl/5MfRpP

، آبادان , (اخبار رسمی): بر اساس آخرین آمار، حدود یک سوم زائران سفر کرده به کربلا یعنی چیزی بالغ بر 200 هزار نفر تاکنون به کشور بازگشته اند.

200 هزار نفر از مرز شلمچه بازگشته اند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی اظهار کرد: تردد زائران از شلمچه از مرز 700 هزار نفر گذشت.
وی با اشاره به اینکه تعداد زائران خروجی ازکشور به سوی کربلا کم شده است، افزود: بر اساس آخرین آمار، حدود یک سوم زائران سفر کرده به کربلا یعنی چیزی بالغ بر 200 هزار نفر تاکنون به  کشور بازگشته اند.
دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: بیش از 500 دستگاه اتوبوس درون و برون شهری برای جابجایی زائران به شهرهایشان سازماندهی شده اند.
موسوی تصریح کرد: به منظور کمک به حمل و نقل سریع و روان زائران بازگشته به کشور برای رسیدن به منازلشان در سایر شهرها و یا ایستگاه اتوبوسها از ریل باس و قطار نیز در کنار ناوگان درون و برون شهری بهره گرفته ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.