کد: 13950901187165625

در منطقه آزاد اروند میسر شد

فعالیت توتال فرانسه دراروند برای حمل ونقل لجستیکی

کد: 13950901187165625

https://goo.gl/BI7zvK

، آبادان , (اخبار رسمی): شرکت حمل و نقل و لجستیک BOLLORE جهت انجام مذاکرات نهایی و نحوه واگذاری زمین مجدداً در منطقه اروند حضور یافتند.

فعالیت توتال فرانسه دراروند برای حمل ونقل لجستیکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند درباره این شرکت گفت: : شرکت BOLLORE  یک شرکت بزرگ در زمینه حمل و نقل بین المللی و لجستیک و یکی از ده شرکت برتر حمل و نقل و لجستیک در جهان با بزرگترین شبکه لجستیک یکپارچه در آفریقا است.

وی افزود: این شرکت چهار کسب و کار سنتی را گرد هم آورده است. بنادر بلوره، لجستیک بلوره، راه آهن بلوره و انرژی بلوره چهار بخش کسب و کار این شرکت است.

معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فعالیتهای حمل و نقل و لجستیک بلوره در حوزه ساخت و بهره برداری از ترمینال های بنادر و خطوط ریلی، لجستیک نفت و حمل و نقل باری است.  

وی بیان کرد: باتوجه به عقد قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی شرکت توتال فرانسه و از آنجایی که شرکت بلوره یکی از شرکت های همکار با شرکت توتال فرانسه جهت انجام خدمات لجستیکی می باشد، مقرر شد  مرکزیت ارائه خدمات لجستیکی نفتی توتال تماماً توسط شرکت بلوره صورت پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان