اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187895989

پیگیری عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر

کد: 13950902187895989

https://goo.gl/jHUhdV

، تهران , (اخبار رسمی): عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر (تقاطع بزرگراه‌های جلال آل احمد و شهید چمران) پیگیری شد.

پیگیری عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک در مسیر کندروی غربی بزرگراه شهید چمران، مسیرهای غرب به شرق بزرگراه‌ جلال آل احمد و بزرگراه شهید گمنام و همچنین اصلاح هندسی مسیر شمال به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد، سرعت عملیات حفاری و بتن‌ریزی شمع‌های موردنیاز برای احداث زیرگذر کوی نصر افزایش یافته است.

مهندس محمدحسن وساق، لزوم انحراف ترافیک و گشایش جبهه‌های کاری جدید در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر را یکی از دشواری‌های اجرای این طرح عمرانی دانست و با بیان آنکه اجرای پروژه به 14 مرحله انحراف ترافیک نیاز دارد، یادآور شد به موازات تلاش برای احداث شمع‌ها، شناسایی معارضات تاسیساتی از طریق اجرای عملیات سونداژ در تمام طول مسیر ادامه دارد؛ در همین زمینه تاکنون بخش عمده این عوارض زیرسطحی شناسایی شده‌اند.
گفتنی است در وضع موجود تقاطع بزرگراه شهید‌ چمران با بزرگراه جلال آل‌احمد، 3 خط عبوری در هر باند بزرگراه جلال آل‌احمد در محل تقاطع با بزرگراه شهید چمران به 2 خط کاهش پیدا می‌کند. این گلوگاه ترافیکی علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع‌های تازه بهره‌برداری شده در بزرگراه شهید گمنام را به ویژه در ساعات اوج ترافیک تحت الشعاع قرار می‌دهد. علاوه بر این، ملاحظات مربوط به مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه ای پل های شهر تهران، ایده برچیدن این پل فلزی را بیش از پیش تقویت کرده است. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جایگزین پل موجود این تقاطع خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه