کد: 13950902188205625

تعداد بیمارستان‌های سیار شلمچه افزایش یافت

کد: 13950902188205625

https://goo.gl/Ee8m1F

، آبادان , (اخبار رسمی): به‌طور روزانه زائرانی که از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند، از سوی نیروهای امدادی تحت معاینه قرار می‌گیرند به‌طوری‌که طبق آخرین آمار تنها دریکی از بیمارستان‌های صحرایی موجود در منطقه بیش از دو هزار بیمار (ایرانی و غیر ایرانی) ویزیت شدند که مشکل خاصی به‌جز سرماخوردگی نداشتند.

تعداد بیمارستان‌های سیار شلمچه افزایش یافت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی بابیان اینکه تعداد بیمارستان‌های صحرایی و اورژانس‌های سیار افزایش‌یافته‌اند، گفت: به‌طور روزانه زائرانی که از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند، از سوی نیروهای امدادی تحت معاینه قرار می‌گیرند به‌طوری‌که طبق آخرین آمار تنها دریکی از بیمارستان‌های صحرایی موجود در منطقه بیش از دو هزار بیمار (ایرانی و غیر ایرانی) ویزیت شدند که مشکل خاصی به‌جز سرماخوردگی نداشتند.
دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در مسیر بازگشت زائران تعدادی موکب دیگر را برای پذیرایی بیشتر و بهتر از زائران بازگشته از کربلا به مواکب قبلی اضافه کرده‌ایم، مواکب امسال به لحاظ پذیرایی از زائران در مقایسه با مواکب سال گذشته قابل‌مقایسه نیستند.
موسوی با تأکید دوباره بر اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت زئران به میهن از مرز بین‌المللی شلمچه عنوان کرد: تا این لحظه تمامی مسائل به‌خوبی پیش رفته و پیش‌بینی می‌شود تا ظرف امشب و فردا بیش از 50 درصد از زائران سفرکرده به کربلا به کشور بازگردند.
وی تصریح کرد: با توجه به امکانات خوبی که در مرز شلمچه مهیا شده، پیشنهاد می‌شود تا زائرانی که از سایر مرزها به عراق رفته‌اند، به‌منظور جلوگیری از ترافیک و ازدحام در سایر مرزها حتماً مرز شلمچه را برای بازگشت خود انتخاب کنند، زیرا تمامی امکانات لازم در مرز شلمچه مهیا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه