اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188465070

از 16 تا 19 آذر ماه برگزار می شود

دومین نمایشگاه بین المللی خدمات توانبخشی معلولین

کد: 13950903188465070

https://goo.gl/YbcDK1

، تهران , (اخبار رسمی): آسایشگاه خیریه کهریزک در کارگروه برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، حضوری فعال و گسترده خواهد داشت.

دومین نمایشگاه بین المللی خدمات توانبخشی معلولین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ غرفه B15  در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان، صنایع و تجهیزات وابسته، آماده استقبال از بازدید کنندگانی است که علاقمند به آشنایی با توانمندیها و فعالیتهای سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک هستند.

دراین نمایشگاه که با حضور وزارت صنعت، سازمان بهزیستی، سازمان توسعه تجارت ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی در مصلی تهران برگزار خواهد شد، 18 انجمن و موسسه که در ارتباط با خدمات معلولین فعالیت دارند، در آن حضور خواهند داشت. آسایشگاه خیریه کهریزک، موسسه خیریه رعد، انجمن باور، انجمن ناشنوایان و .... از آن جمله موسسات خواهند بود.

 حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان این مطلب، گفت:آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان عضو اصلی کارگروه برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، حضوری پررنگ و معنادار خواهد داشت تا بدینوسیله قابلیت ها و توانمندی های خانواده بزرگ کهریزک را به عموم شرکت کنندگان معرفی کند.

وی اضافه کرد:تولیدات مختلف کارگاه های هنری که بدست پرتوان هنرمندان سالمند و معلول تولید شده در غرفه B15 متعلق به آسایشگاه خیریه کهریزک عرضه خواهد شد، ضمن آنکه تنی چند از هنرمندان عزیز کهریزکی نیز در این غرفه حاضر خواهند بود تا در حضور عموم، توانایی های خود را عرضه نمایند.

پورفهیم درباره دیگر برنامه های آسایشگاه در دومین نمایشگاه بین المللی خدمات توانبخشی ادامه داد:مشکل امروز خانواده هایی که سالمندان وابسته به تخت و معلولین خود را در خانه نگهداری می کنند شامل مواردی چون نحوه جابجایی خود سالمند یا معلول، پیشگیری از ابتلا به زخم بستر، خدمات درمانی و.... است که در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه، تیمی از کارشناسان آسایشگاه شامل پزشک و پرستار، فیزیوتراپ و مددکار اجتماعی در آن محل حضور خواهند داشت تا آموزشهای لازم را به مراجعه کنندگان خود عرضه کنند.

دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان، صنایع و تجهیزات وابسته از 16 الی 19 آذرماه 1395 از ساعت 10 الی 18 آماده استقبال از بازیدکنندگان است.

محل  برگزاری نمایشگاه خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان مفتح، چهل سرای مصلای امام خمینی (ره) است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش