اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188485070

بهبود زندگی سالمندان در کلاس های آموزشی کهریزک

کد: 13950903188485070

https://goo.gl/RPtIw6

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان که با هدف فراهم کردن زندگی متعادل همراه با در نظر گرفتن شرایط سالمندان کلاسهای آموزشی برگزار می کند.

بهبود زندگی سالمندان در کلاس های آموزشی کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، این کلاس ها با هماهنگی مسئول بخش مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان زن ساختمان یاس و نیاز سنجی روانشناس مرکز کلاسهای آموزشی ویژه مراقبین و مددجویان برگزار می شود.

 آسیب شناسی و حرکات اصلاحی به منظور انجام حرکات ورزشی و کششی متناسب با وضعیت جسمی سالمندان - آموزش تکنیکهای ساده ماساژ با هدف کمک به بلع و کاهش خطر آسپیراسیون - آموزش و تشریح بیماری پوستی گال و نحوه مراقبت ، پیشگیری و درمان –آموزش نحوه استفاده از تخته ترنسفر به منظور ایمن سازی جابجایی سالمندان  از جمله کلاسهای آموزشی کهریزک در  آبان ماه  گذشته است که توسط کارشناسان امر برگزار شد.

 همچنین کلاس آموزش رفتار سازمانی  از سوی  روانشناس کهریزک با هدف آموزش رفتار صحیح مراقبان با مسئولین  این موسسه خیریه برگزارشد تا رفتارهای غیر سازمانی شناسایی و رفتار صحیح آموزش و جایگزین آنها شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]