اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188905431

وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد

تکذیب خبر شکایت دولت از پلیس راهور

کد: 13950903188905431

https://goo.gl/qlTTf2

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش خبری خبرگزاری مهر مبنی بر "شکایت دولت از راهور" را تکذیب کرد

تکذیب خبر شکایت دولت از پلیس راهور

به گزارش اخبار رسمی از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خبر خبرگزاری مهر درباره ارسال نامه مکتوب این وزارتخانه به پلیس راهور برای از سرگیری شماره گذاری خودروهای غیر آمریکایی که در آمریکا تولید می شود ، را تکذیب شد.

این مرکز با اشاره به گزارشی که  دوم آذرماه نود و پنج با عنوان "توقف شماره‌گذاری خودروهای تولیدی درآمریکا/دولت از راهور شکایت کرد" بر روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت اعلام کرد: رییس انجمن وارد کنندگان خودرو در این گزارش مدعی شد ، وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای مکتوب به پلیس راهور خواستار از سرگیری شماره گذاری خودروهای غیر آمریکایی تولید شده در این کشور شد، که این ادعا تکذیب می شود و هیچ نامه ای به پلیس راهور ارسال نشده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید