اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190065431

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

به زودی افتتاح 2 طرح صنعتی در استان خراسان رضوی

کد: 13950906190065431

https://goo.gl/JzYZzm

، تهران , (اخبار رسمی): منوچهر طاهایی سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افتتاح 2 طرح صنعتی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان خراسان رضوی خبر داد.

به زودی افتتاح 2 طرح صنعتی در استان خراسان رضوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، طاهایی رییس شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت  با بیان اینکه «طرح اسید سیتریک شرکت کشت و صنعت جوین» بزرگ ترین و عظیم ترین واحد تولیدی اسید سیتریک در خاورمیانه است که که با مدرنترین تجهیزات روز دنیا قرار است به بهره برداری برسد افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیش از یک هزارو 700 میلیارد ریال برای 173 نفر شغل ایجاد می کند .سالانه 20 هزار تن اسید سیتریک  مورد استفاده در صنایع غذایی و دارویی را تولید خواهد کرد.

وی هم چنین به افتتاح «شرکت پارت پاپیروس»  درشهرک صنعتی کاویان شماره 2 شهرستان فریمان استان خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: این واحد تولیدی نیز با سرمایه گذاری 360 میلیارد ریالی  و ایجاد اشتغال برای  81 نفر، سالانه 60 هزارتن کاغذ گرافت از ضایعات کاغذ و مقوا ، کاغذ فلوتینگ و تست لاینرکه در صنایع بسته بندی کاربری دارد تولید خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار