اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190575797

پیام تبریک ناجا به مناسبت روز نیروی دریایی

کد: 13950906190575797

https://goo.gl/Z5NyJj

، تهران , (اخبار رسمی): نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت هفتم آذر روز "نیروی دریایی" ، حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را در دورترین آب های آزاد جهان و مقابله با تهدیدات را جلوه‌ای از بالندگی و ظرفیت سرشار نیروی دریایی اعم از ارتش قهرمان و سپاه دلاور دانست.

پیام تبریک ناجا به مناسبت روز نیروی دریایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی "هفتم آذرماه؛ روز نیروی دریایی ارتش" را به دلاورمردان دریا دل نیروی دریایی تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است :

هفتم آذرماه؛ یادآور خاطرات با شکوه روزهایی است که دلاور مردان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق و ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت در مقابل هجوم دشمن متجاوز چونان سدی پولادین نقش آفرینی کردند.

نبرد سلحشورانه "مروارید" در هفتم آذر ماه 1359 یکی از رخدادها و وقایعی است که در تاریخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌درخشد و بیش از هر مقوله‌ای شایستگی‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش برای دفاع از "استقلال، تمامیت ارضی و بحری کشور" را آشکار می سازد؛ یادآوری و باز خوانی این رویداد مهم، عزم و اراده این نیروی راهبردی را در اجرای مأموریت‌های خطیر مستحکم تر می نماید.

در این پیام آمده است : نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دفاع مقدس، با سرعت کم‌نظیری، فرایند روزآمد دست‌یابی به قابلیت‌ها و آمادگی‌های همه جانبه برای مواجهه موفق با مقتضیات و الزامات فراروی را سپری و در تعامل همه جانبه،‌ مؤثر و مستمر توام با اخلاص و برادری با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیدایش قدرت نوظهور در عرصه امنیت افزایی برای آب‌های سرزمینی و فراسرزمینی را به "واقعیت" تبدیل کرده است.

تحولات و پیشرفت‌های نیروی دریایی در حوزه‌های "نرم‌افزاری" و "سخت افزاری" و نگاه ویژه به "مهارت‌افزایی" و "تخصص محوری" ، موقعیتی ممتاز و بین‌المللی برای نظام اسلامی رقم زده است به نحوی که حضور امروز جمهوری اسلامی ایران در مناطق دوردست آبی، مشارکت و اقدام در تضمین امنیت دریایی، بیش از پیش بیانگر شکوفایی "عنصر خود اتکایی ، ساختار دفاعی و قدرت بازدارندگی" کشور است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با تجلیل از شهیدان حماسه ساز نیروی دریایی و قدردانی از مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر فرماندهان و کارکنان ولایت‌مدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی تأکید دارد : آمادگی‌های همه‌جانبه نیروی دریایی جمهوری اسلامی اعم از "ارتش قهرمان" و "سپاه دلاور" به گونه‌ای است که دشمنان هرگونه خطای محاسباتی برای تعرض و تعدی به میهن اسلامی به ویژه در عرصه دریا را نقطه نابودی و گرفتار شدن خود دانسته و به خود اجازه نخواهند داد به تهدید و تجاوز علیه ایران اسلامی بیاندیشند.

قطعا در پرتو رهبری‌ و رهنمودهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(حفظه الله ) شاهد بالندگی و توفیقات روز افزون نیروی دریایی جمهوری اسلامی خواهیم بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون