اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191225989

با بهره‌برداری از زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده

دسترسی محلات نازی‌آباد و خزانه تسهیل می شود

کد: 13950907191225989

https://goo.gl/B5OSFA

، تهران , (اخبار رسمی): حفاری بخش تونلی پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده بزودی آغاز خواهد شد.

دسترسی محلات نازی‌آباد و خزانه تسهیل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت 37 درصدی عملیات احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده افزود: متعاقب اتمام عملیات احداث دال بتنی و خاکبرداری زیر دال در بخش‌های شرقی و غربی زیرگذر ضربعلی‌زاده، تلاش برای اجرای عملیات حفاری بخش تونلی پروژه آغاز شده و احداث 5 تیر پیش رو بتنی به منظور ایمن‌سازی عملیات حفاری در دستور کار قرار گرفته است.

جاوید خاکبرداری رمپ‌های ورودی و خروجی زیرگذر و احداث دیوارهای حائل را از دیگر جبهه‌های فعال پروژه دانست و افزود: در حالی که پیشرفت عملیات خاکبرداری رمپ‌های زیرگذر به مرز 60 درصد رسیده، بخش احداث دیوارهای حائل رو به اتمام است. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح عملکردهای ترافیکی زیرگذر و تونل شهید ضربعلی‌زاده، بهره‌برداری از این معبر 350 متری را سبب تسهیل دسترسی محلات موجود در پهنه‌های شرق و غرب خطوط راه‌آهن دانست و افزود: در نتیجه این گشایش ترافیکی، ارتباط بین محلات نازی‌آباد و خزانه که تاکنون از طریق بزرگراه بعثت انجام می‌شد، تسهیل خواهد شد؛ به این ترتیب جریان عبور و مرور خودروها در بزرگراه بعثت به عنوان یکی از مسیرهای پرترافیک شبکه معابر بزرگراهی شهر تهران، روان‌تر شده و مشکل محدودیت دسترسی‌های محلی در این بزرگراه برطرف می‌شود.
گفتنی است زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده پروژه‌ای به موازات بزرگراه بعثت در محدوده خیابان شهید رجایی جنوبی (حدفاصل خیابان شهید مداح و خیابان ضربعلی‌زاده) است. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران چندی پیش در بازدید از این پروژه که در جریان نظارت ستادی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه 16 انجام شد، عبور تونلی از تراز تحتانی خطوط راه‌آهن با استفاده از درس‌آموخته‌های حاصل از اجرای زیرگذر جوادیه را سبب افزایش تجارب فنی در پروژه‌های این چنینی دانست و ابراز امیدواری کرد طرح زیرگذر و تونل شهید ضربعلی‌زاده در اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه