اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191525797

آخرین اخبار از جاده های اردبیل

کد: 13950908191525797

https://goo.gl/zZU7eE

، تهران , (اخبار رسمی): کولاک و یخبندان مقطعی در مسیر"خلخال- اسالم" باعث محدودیت دید رانندگان در این محور شده است.

آخرین اخبار از جاده های اردبیل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ حجت فتاحی،رئیس پلیس راه استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: ضرورت دارد رانندگان و مسافران از سفرهای غیر ضروری اجتناب و در صورت ضرورت سفر حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی سازمان های خدماتی و امداد رسانی از جمله راهداری، هلال احمر و مأموران پلیس راه تحسین برانگیز است، افزود: بایستی تعامل و همدلی سازمان های دخیل در امر ترافیک و امدادرسانی گسترش یافته تا خدمات شایسته ای به مردم، رانندگان و مسافران ارائه شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل همچنین از مسدود بودن محور "پونل-خلخال" خبر داد و گفت: پایبندی به مقررات و رعایت اصول رانندگی ایمن و اجتناب از ارتکاب تخلفات حادثه ساز توصیه اکید پلیس راه به رانندگان است.

 محدودیت تردد انواع تریلی و کامیون در محور اردبیل-آستارا

سرهنگ فتاحی از اعمال محدودیت تردد انواع تریلی و کامیون در محور اردبیل-آستارا خبر داد و گفت: این محدودیت برای تردد انواع تریلی و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور "اردبیل- آستارا" از ساعت 12 الی 23 یکشنبه 7 آذر و همچنین از ساعت 8 صبح الی 23 شب روزهای دوشنبه 8 آذر، چهارشنبه 10 و جمعه 12 آذر ماه اعمال می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]