اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192695797

تلاش ناجابرای تامین امنیت درروزهای پایانی ماه صفر

کد: 13950910192695797

https://goo.gl/mpKX8d

، تهران , (اخبار رسمی): خوشبختانه در روزهای پایانی ماه صفر شاهد حضور میلیونی زائران و هیئت های عزاداری در مشهد هستیم و با توجه به تراکم زائران در این شهر زیارتی، وضعیت امنیتی مطلوبی را در این استان و تمامی نقاط کشور نظاره گر هستیم.

تلاش ناجابرای تامین امنیت درروزهای پایانی ماه صفر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار حسین اشتری ،فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت:  کارکنان پلیس برای تامین و برقراری و پایداری نظم و امنیت مطلوب در امتداد مرزها و جاده ها و مناطق مختلف شهری حضور دارند و با هماهنگی ناجا و سپاه و همچنین تعامل دیگر سازمان ها، دستگاه ها و از همه مهمتر پشتیبانی مردم، این امنیت شایسته برقرار شده است.

وی به زائران و عزادارانی که به صورت کاروان های پیاده و هیئت های عزاداری عازم مشهد مقدس شده اند توصیه کرد برای تامین نظم و انضباط ترافیکی و امنیت سفر، همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی داشته و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری آگاهانه ای انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال که مردم رضایت و نمره قابل قبولی به خدمات پلیس در استان خراسان رضوی و استان های همجوار برای تامین نطم و امنیت سوگواری های پایان صفر در مشهد داشته اند گفت: پلیس خراسان رضوی و استان های همجوار در این ایام با آمادگی کامل در خدمت زائران و سوگواران هستند و امیدواریم با توسعه همکاری های مردمی، امنیت عمومی و انضباط ترافیکی را به نحو شایسته و بایسته ای برقرار سازیم.

وی از همکاری های مردمی با فرزندان خود در نیروی انتظامی تشکر کرد و ادامه داد: خوشبختانه با همکاری مطلوب رسانه ها به خصوص اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، محدودیت ها و طرح های ترافیکی به اطلاع مردم عزیز رسانده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: از مردم انتظار داریم زمان و مسیر برگشت به شهرهای خود را نیز مدیریت کنند و با توجه به شرایط آب و هوایی و برف گیر بودن برخی از محورها، تجهیزات لازم را همراه داشته و با آمادگی و احتیاط بیشتری به مسیر خود ادامه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]