اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912192945431

با حضور رییس جمهور و به صورت ارتباط زنده ویدئویی انجام شد

افتتاح 3 طرح صنعتی در استان خراسان رضوی

کد: 13950912192945431

https://goo.gl/9ZdRQF

، تهران , (اخبار رسمی): در سفر رییس جمهور به استان خراسان رضوی 3طرح‌ تولیدی و صنعتی به صورت ویدیو کنفرانس توسط وزیر صنعت، معدن وتجارت درمحل کارخانه اسید سیتریک جوین در شهرستان سبزوار به بهره برداری رسید.

طرح اسید سیتریک شرکت کشت و صنعت جوین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، « طرح اسید سیتریک شرکت کشت و صنعت جوین» بزرگ ترین و عظیم ترین واحد تولیدی اسید سیتریک در خاورمیانه است که که با مدرنترین تجهیزات روز دنیا قرار است به بهره برداری برسد افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیش از یک هزارو 700 میلیارد ریال برای 173 نفر شغل ایجاد می کند و سالانه 20 هزار تن اسید سیتریک  مورد استفاده در صنایع غذایی و دارویی را تولید خواهد کرد.

 همچنین در طرح شرکت « شرکت آیسین پلاستیک » که در فاز 2 شهرک صنعتی مشهد مقدس قرار گرفته  به عنوان اولین پالایشگاه پلیمری در شرق کشور محسوب می شود قادر است با سرمایه گذاری 370 میلیارد ریالی و 40 نفر نیروی انسانی بکار گرفته شده  سالانه 40 هزار تن پلی استاین مقاوم و معمولی را که کاربری آن در کلیه صنایع پایین دستی پتروشیمی است ، تولید نماید.
برپایه این گزارش ؛ در طرح « شرکت دنا الکتریک ایرانیان »  که در شهرک صنعتی فن آوری های پیشرفته مشهد قرار دارد قادر است با 125 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 100 نفر اشتغال زایی به تولید سالانه 6 میلیون عدد کلیدهای مینیاتوری و فن های هوا کش خانگی و چراغ های LED مبادرت کند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید