اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912193025797

خراسان رضوی دارای رتبه برتر کاهش تلفات جاده ای

کد: 13950912193025797

https://goo.gl/MBWr3r

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پلیس راهور ناجا در مشهد از کسب رتبه برتر استان خراسان رضوی در کاهش تلفات و کشته های تصادفات خبر داد.

خراسان رضوی دارای رتبه برتر کاهش تلفات جاده ای

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار تقی مهری،رئیس پلیس راهور ناجا در مشهد در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه امام علی (ع) که با حضور فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان و روسای پلیس های تخصصی در ستاد انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: مشتاقان و عزاداران مرقد مطهر امام رضا(ع) از هفته گذشته در محورهای منتهی به مشهد مقدس با پای پیاده و یا در قالب هیئت های مذهبی عازم پایتخت معنوی ایران اسلامی شده اند تا سوگواری میلیونی بزرگی را در این شهر مذهبی همزمان با روزهای پایانی صفر برگزار کنند.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: پلیس راهور ناجا با اهمیت تامین نظم و امنیت سفر و ساماندهی ترافیکی سوگواران عزیز طرح ها و تمهیدات ویژه ترافیکی، محدودیت هایی را به اجرا گذاشته است که خوشبختانه با توجه به تراکم ترافیک در جاده های منتهی به استان خراسان رضوی و همکاری آگاهانه مردم شاهد برقراری نظم و امنیت کامل در جاده ها و شهر مقدس مشهد بوده ایم.

سردار تقی مهری عنوان کرد: در شهر مشهد نیز محدودیت ها و ممنوعیت های تردد را به اجرا گذاشته و از شهروندان انتظار داریم با خدمتگزاران خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: خوشبختانه پلیس راهور در استان خراسان رضوی با اقدامات گسترده و فعالیت های شاخص و همچنین به پشتوانه همکاری های مردمی در هفت ماهه گذشته رتبه برتر کاهش تلفات و کشته های تصادفات رانندگی را کسب کرده که این نتیجه ارزشمند حاصل تلاش پلیس و همکاری آگاهانه و شایسته مردم بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری سوگواران روزهای پایان صفر و توسعه اقدامات کنترلی و مراقبتی پلیس راهور، خیل میلیونی زائران سوگوار با امنیت کامل از مشهد الرضا (ع) به شهرهای خود باز گردند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون