اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912193045797

کشف بیش از 565 میلیارد کالای قاچاق

کد: 13950912193045797

https://goo.gl/V5YQWe

، تهران , (اخبار رسمی): 565 میلیارد و 170 میلیون و 324 هزار ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال تا کنون در استان البرز کشف شده است.

کشف بیش از 565 میلیارد کالای قاچاق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار کامرانی صالح، فرمانده  انتظامی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر، گفت : پدیده شوم قاچاق کالا یکی از عوامل ضربه به اقتصاد کشور و تولید ملی است و پلیس ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی یقینا با افرادی که بخواهند با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهد کرد و افزایش آمار کشفیات و دستگیری ها در این حوزه از ابتدای سال تا کنون موید این موضوع است .

او ادامه داد : از ابتدای سال تا کنون 565 میلیارد و 170 میلیون و 324 هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 85 درصد افزایش یافته است .

سردار کامرانی صالح گفت : کالاهای کشف شده شامل؛ مواد دخانی، فرآورده های نفتی، دارو، برنج خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، انواع پوشاک و پارچه و غیره است .

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه طی این مدت 504 نفر قاچاقچی کالا دستگیر، 238 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف شد، خاطرنشان کرد:  165 فقره پرونده بالای 100 میلیون ریال، 34 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و چهار فقره پرونده بالای پنج میلیارد ریال نیز طی این مدت تشکیل شده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون