اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194115797

جزییاتی از تیراندازی در خیابان اشراقی

کد: 13950914194115797

https://goo.gl/mec01M

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حادثه تیراندازی در خیابان اشراقی را تشریح کرد.

جزییاتی از تیراندازی در خیابان اشراقی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی،مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح این حادثه اعلام کرد:ظهر دیروز در پی انتقال جوانی 33 ساله به یکی از بیمارستان های شرق تهران که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، بلافاصله ماموران کلانتری 128 تهران نو به بیمارستان اعزام شده و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

براساس این گزارش، با توجه به انتقال فرد حادثه دیده بوسیله اورژانس، مشخصات محل حادثه اخذ و ماموران به منظور تحقیقات بیشتر به منزل مورد نظر در خیابان اشراقی اعزام شدند و سه نفر شامل پدرمضروب، برادرمضروب و دوست مضروب را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

در بررسی های بیشتر و بنابر اظهارات دستگیر شدگان، پلیس دریافت که فرد مضروب به همراه پدر، برادر و دو دوستش در خانه حضور داشتند که بنابر دلایل نامعلوم توسط یکی از دوستانش ، مورد اصابت گلوله از ناحیه سر قرار می گیرد و ضارب بلافاصله اقدام به فرار می کند.

مرکز اطلاع رسانی این فرماندهی در ادامه اعلام کرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری ضارب متواری که فردی بزهکار و سابقه دار است، ادامه دارد و اخبار تکمیلی نیز متعاقبلا اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون