اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197665989

طرح مرمت معابر بزرگراهی پایتخت به نیمه راه رسید

کد: 13950920197665989

https://goo.gl/UKKHhv

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام پیشرفت 46 درصدی طرح مرمت بزرگراه‌های پایتخت از پخش و اجرای 233 هزار تن آسفالت به منظور لکه‌گیری و روکش بزرگراه‌های در دست ترمیم خبر داد.

طرح مرمت معابر بزرگراهی پایتخت به نیمه راه رسید

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس احسان نوش‌آبادی که در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22 گانه و مدیران معاونت فنی و عمرانی سخن می‌گفت، پیشرفت 50 درصدی عملیات مرمت معابر بزرگراهی شهر تهران تا پایان آذرماه سال جاری را منطبق با برنامه زمان‌بندی توصیف و اضافه کرد اخذ مجوز اجرای عملیات مرمت برخی از بزرگراه‌ها در طول روز، مانع از کند شدن روند عملیات عمرانی به دلیل برودت هوا خواهد شد.
وی سطح مرمت شده بزرگراه‌های شهر تهران در قالب طرح فوق را بالغ بر یک میلیون و 160 هزار مترمربع دانست و افزود این رقم در پایان طرح به 3 میلیون و 190 هزار مترمربع خواهد رسید.
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با بیان آنکه از ابتدای سال جاری حدود 509 هزار تن آسفالت به منظور مرمت نقاط آسیب‌دیده معابر بزرگراهی مصرف شده است، یادآور شد حدود 65 درصد از این حجم آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تولید شده است.
وی فعالیت واحد رسیدگی به فوریت‌های سامانه‌های ارتباط مردمی 137 و 1888 در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران را امری مستمر و اثربخش دانست و افزود: از زمان تشکیل این واحد به منظور رفع سریع مشکلات اضطراری شهروندان در ارتباط با روکش آسفالت معابر بزرگراهی به 870 پیام در سامانه 137 و 29 پیام در سامانه 1888 رسیدگی شده است.
گفتنی است طرح مرمت معابر بزرگراهی شهر تهران در بیش از 30 معبر بزرگراهی و در قالب 10 پهنه اجرایی در دستورکار پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار گرفته و تلاش برای مرمت نقاط آسیب دیده این معابر ادامه دارد. در حالی که اجرای این طرح به تازگی در مسیرهای کندرو بزرگراه آزادگان آغاز شده است، بزرگراه شهید یاسینی نیز به زودی به مجموعه بزرگراه‌های در دست ترمیم افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است حدود 45 درصد کل معابر بزرگراهی شهر تهران تحت اجرای اقدامات مرمتی فوق قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه