اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198775431

با حکم نعمت زاده صورت گرفت

انتصاب مدیرکل و مشاور وزیر در امور نساجی

کد: 13950921198775431

https://goo.gl/WkCTWy

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکام جداگانه « افسانه محرابی » را به عنوان «مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک» و « گلناز نصرالهی » را به عنوان« مشاور وزیر در امور نساجی ، پوشاک و چرم »منصوب کرد

انتصاب مدیرکل و مشاور وزیر در امور نساجی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و  تجارت؛ در متن حکم «مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک» آمده است: نظر به تعهد و تجارب سرکار عالی و بنا به پیشنهاد معاون امور صنایع به موجب این حکم به سمت « مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک » منصوب می شوید.

انتظار می رود در چارچوب قوانین و مقررات وسیاست های وزارتخانه و شرح وظایف آن دفتر ، ضمن اتخاذ راهکارهای مناسب و استفاده حداکثری از توان تولید داخل کشور و ظرفیت های موجود به منظور دستیابی به افزایش کمی تولیدات با کیفیت که منجر به بازار ماندگار و اقبال عمومی به مصرف کالاهای تولید داخل و همچنین صادرات محصولات خواهد شد ، گام های موثری در راستای بهبود فضای کسب و کار تولید کنندگان ، افزایش رقابت پذیری و افزایش بهره وری به صورت کارآ و اثر بخش بردارید.
همچنین وزیر صنعت، معدن وتجارت در متن حکم « مشاور وزیر در امور نساجی ، پوشاک و چرم » تصریح کرده است: انتظار دارم با هماهنگی معاون امور صنایع و مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک و بهره گیری از توانایی های موجود در سطح وزارتخانه و تشکل های صنفی و صنعتی در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید نقش کارآمد و موثری را در ارتباط با نوسازی و گسترش سرمایه گذاری و توسعه صادرات در این زمینه را دارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید