اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198865431

هشدار وزارت صنعت، معدن و تجارت به خریداران خودرو

از نمایندگی های غیرمجاز خودرو نخرید

کد: 13950921198865431

https://goo.gl/tDKbnC

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای درباره انعقاد قرارداد در قالب پیش فروش و یا پرداخت وجه خرید خودرو به شرکت‌های فاقد مجوز پیش‌فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت هشدارداد.

از نمایندگی های غیرمجاز خودرو نخرید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، این مرکز اعلام کرد: برای پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو اعم از تولیدکنندگان داخلی و یا واردکنندگان و لزوم نظارت و کنترل بر عرضه خودرو به شکل پیش فروش و براساس ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مصوب 28/1/1395 مجدداً تأکید می‌گردد پیش‌فروش خودرو صرفاً پس از اخذ مجوز از وزارت  صنعت، معدن و تجارت مجاز می‌باشد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمام هموطنان ومتقاضیان خرید خودرو درخواست می‌ کند تا از هرگونه انعقاد قرارداد در قالب پیش‌فروش خودرو و یا پرداخت وجه به شرکت‌هایی که فاقد مجوز پیش‌فروش صادره از این وزارتخانه می‌باشد اکیداً خودداری نمایند.
گفتنی است ارایه مجوزهایی از قبیل پروانه کسب معتبر از اتحادیه‌ ذیربط و یا گواهی نمایندگی رسمی از مرکز اصناف و بازرگانان به هیچ عنوان مجوز پیش‌فروش خودرو تلقی نمی‌ شود.
 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]