اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199645989

تکمیل پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن

کد: 13950922199645989

https://goo.gl/SU4Uid

، تهران , (اخبار رسمی): عملیات سازه‌ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن به اتمام رسید

تکمیل پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، قاسم مالدار مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: مجموعه اقدامات تکمیلی شامل اجرای عملیات ایزولاسیون، پیاده‌روسازی و نصب هندریل به زودی در پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن آغاز می‌شود.

مالدار در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از تلاش برای اجرای دیوارهای حائل بتنی و تکمیل شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی در طول مسیر اصلی بزرگراه شهید بروجردی خبر داد و گفت: عملیات اجرای ستون‌ها در تقاطع غیرهمسطح محور 45 متری کن و همچنین حفاری و احداث شمع در زیرگذر تقاطع بلوار الغدیر طبق برنامه ادامه دارد.
به گفته مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات احداث بزرگراه شهید بروجردی به مرز 45 درصد رسیده است.
گفتنی است بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود. تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان اصغری و خیابان میرزایی طی ماه‌های اخیر روی تردد خودروها گشوده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه