اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204395070

کهریزک میزبان مهربانی خیرین در یلدا

کد: 13951001204395070

https://goo.gl/xwb71f

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از جوانان پرشور و مهربان شهرمان شب یلدا میهمان معلولان کهریزک شدند.

کهریزک میزبان مهربانی خیرین در یلدا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، دیشب معلولین جوان کهریزک میهمانان ویژه ای داشتند.جمعی از جوانان مهربان شهرمان با قرار قبلی در جمع ساکنین این بلوک حاضر شدند تا هدایای شب یلدای خود را تقدیم آنان کنند.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیم صمیمانه ترین سلام ها به جوانان مهربان و عزتمند شهرمان که با وجود آنکه می توانند فقط به فکر خود باشند و برنامه ریزی های مختلفی را در این روزها برای جمع خود داشته باشند،به فکر کهریزک و جمعیت بزرگ ساکن در آن هستند،این اطمینان را به همه این خوبان محترم می دهد که اقدامات شایسته شان در دفتر خاص خداوندی که دوستدار مهربانی هاست، ثبت و ضبط خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی