اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204445989

تکمیل عملیات احداث زیرگذر سه‌راه تقی‌آباد، بزودی

کد: 13951001204445989

https://goo.gl/8xWdbs

، تهران , (اخبار رسمی): عملیات احداث زیرگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد وارد مرحله اقدامات تکمیلی شد.

تکمیل عملیات احداث زیرگذر سه‌راه تقی‌آباد، بزودی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ،ضمن اعلام پیشرفت 75 درصدی پروژه احداث تقاطع سه راه تقی‌آباد، از اتمام عملیات سازه‌ای پل زیرگذر این تقاطع خبر داد و گفت: در حالی که عملیات خاکبرداری زیر عرشه زیرگذر به اتمام رسیده، تلاش برای نصب قطعات بنتی نما آغاز شده است.
جاوید با بیان آنکه تکمیل عملیات احداث زیرگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد که تامین‌کننده گردش ترافیکی جنوب به شرق در محل این تقاطع خواهد بود با معارض تاسیساتی خاصی مواجه نیست، یادآور شد عملیات انحراف ترافیک و بارگذاری ترافیکی پل روگذر به عنوان یکی از پیش‌نیازهای اجرایی تکمیل زیرگذر تقاطع سه‌راه تقی‌آباد با موفقیت انجام شده است.
گفتنی است سه راه تقی آباد از جمله تقاطع‌های پرتقاضای سفر است که به دلیل واقع شدن در یکی از مبادی ورودی شهر تهران، در بیشتر ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه است. پل روگذر این تقاطع طی هفته‌های اخیر تکمیل و به روی تردد خودروها گشوده شد؛ این پل سواره‌رو سازه‌ای با پایه بتنی و عرشه فلزی به طول 65 متر است که طول کلی آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به حدود 400 متر می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه