اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004205795989

در دستورکار سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران قرار گرفت

مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های مسیر مترو تهران – کرج

کد: 13951004205795989

https://goo.gl/b3G1aC

، تهران , (اخبار رسمی): مطالعات مربوط به مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های موجود در مسیر مترو تهران – کرج، در دستورکار سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران قرار گرفت.

مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های مسیر مترو تهران – کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  طهمز احمدپور مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت بهره‌برداری مترو و سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران که در حاشیه سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو انجام شد، مطالعات بهسازی لرزه‌ای و سازه‌ای پل‌های خط 5 مترو (مسیر تهران -کرج) در فهرست اقدامات آتی کارشناسان این سازمان قرار گرفت.

احمدپور مواردی همچون مقاومت سازه‌ای و لرزه‌ای پل‌ها و همچنین بررسی احتمال آب‌شستگی را از جمله موضوعات مورد بررسی در این مطالعات ذکر و ابراز امیدواری کرد که مطالعات فوق ظرف یک برنامه زمان‌بندی 2 ساله به سرانجام برسد.
به گفته مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، خط مترو تهران- کرج بالغ بر 170 دستگاه پل داشته و ارزیابی مقاومت سازه‌ای و لرزه‌ای این سازه‌ها براساس آخرین آیین‌نامه‌های فنی، ضروری به نظر می‌رسد.
شایان ذکر است اقدامات مربوط به بهسازی لرزه‌ای پل‌های شهر تهران نیز، بر پایه مطالعات و طراحی‌های کارشناسان و مشاوران سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران به عنوان اتاق فکر معاونت فنی و عمرانی استوار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه