اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206395070

جشن میلاد مسیح (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک

کد: 13951004206395070

https://goo.gl/UpIkGX

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه میلاد پیام‌آور صلح و مهربانی عیسی مسیح(ع) جشن باشکوهی در محل آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

جشن میلاد مسیح (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک،حسین نحوی‌نژاد،معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور با تبریک فرارسیدن میلاد عیسی مسیح(ع) به همه مددجویان حاضر در مراسم و تمامی هموطنان مسیحی، اظهار کرد: عیسی مسیح (ع) همانند همه پیامبران الهی هدفی والا و متعالی داشت و آن ترویج یکتاپرستی و دعوت به صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز در میان همه ملت‌های جهان بود .
معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم، تصریح کرد: در قرآن کریم به نیکی از پیامبر مسیحیان جهان نام برده شده است و حضور او را نویدبخش صلح و شادی میان همه مردم دانسته است.
وی با اشاره به نمونه‌ای از خیرین بزرگ مسیحی در کشورمان نیز گفت: آرسن میناسیان پزشک داروسازی که تمام زندگی پر برکت خودش را وقف خدمت به محرومین جامعه خود کرد و موسس آسایشگاهی برای نیازمندترین افراد بود از مسیحیان معتقد و با ایمان دوران خویش است که هم اکنون نیز همه ساله در سالگرد در گذشت آن مرد روحانی، مسلمان و غیرمسلمان بر مزار پاکش حاضر و یادش را گرامی میدارند.
 نحوی‌نژاد بار دیگر با تبریک میلاد عیسی مسیح(ع) و سال نو میلادی به همه مددجویان و هموطنان مسیحی کشور، آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای همه آنان از خدای واحد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]