اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206885989

در معابر حمل ونقلی منطقه 20 محقق شد

افزایش دسترسی‌ بزرگراه آزادگان به معابر حمل و نقلی

کد: 13951005206885989

https://goo.gl/6RUxfD

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرگروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از تلاش برای تامین دسترسی بزرگراه آزادگان به خیابان شهید غیبی در محدوده منطقه 20 خبر داد.

افزایش دسترسی‌ بزرگراه آزادگان به معابر حمل و نقلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی رمضانی با بیان آنکه بهره‌برداری از رمپ‌های دسترسی مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به محله جوانمرد قصاب و خیابان شهید غیبی سبب کاهش گردش‌های اضافی در این معبر بزرگراهی پرترافیک خواهد شد، گفت: متعاقب گشایش 2 رمپ دسترسی در محدوده تقاطع خیابان شهید رجایی و تقاطع خیابان شهید دستواره، مسیر گردش‌های ترافیکی به منظور دسترسی به محدوده خیابان شهید غیبی به میزان بیش از 3 کیلومتر کاهش یافته و ایمنی تردد در این محدوده از کمربندی جنوب پایتخت افزایش می‌یابد.

رمضانی تامین مسیرهای کندرو در محدوده مطالعاتی طرح و همچنین اصلاح حرکت جنوب به شرق تقاطع بزرگراه آزادگان با خیابان شهید رجایی را از دیگر عملکردهای ترافیکی این پروژه دانست و یادآور شد اجرای این پروژه علاوه بر اقدامات مربوط به عملیات راهسازی، مستلزم احداث 2 دستگاه پل به طول کلی حدود 100 متر می‌باشد.
به گفته مدیرگروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، تلاش برای اجرای مسیرهای دسترسی بزرگراه آزادگان به خیابان شهید غیبی توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران آغاز شده و معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 کارفرمای این پروژه راهگشای عمرانی است.
گفتنی است اجرای طرح‌های مطالعاتی به منظور بهبود ایمنی دسترسی‌ها در شبکه معابر بزرگراهی، ماموریتی است که همچنان توسط کارشناسان گروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران دنبال می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه