کد: 13951008209945625

برگزاری جشنواره سفره ایرانی–فرهنگ گردشگری در اروند

کد: 13951008209945625

https://goo.gl/EqkmST

، آبادان , (اخبار رسمی): جشنواره “سفره ایرانی – فرهنگ گردشگری” با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی سه استان کشور برگزار می شود.

برگزاری جشنواره سفره ایرانی–فرهنگ گردشگری در اروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مرتضی نعمت زاده در نشست خبری در خصوص جشنواره «سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری» اظهار کرد: جشنواره سفره ایرانی در منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره کل میراث و سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: تهیه نقشه سالن جزء تعهدات ما در این زمینه بود و برای این کار نیز از ظرفیت‌های بومی استان استفاده کردیم.
نعمت زاده با اشاره به ظرفیت‌های بالای بومی موجود در  استان خوزستان در برگزاری جشنواره‌ها گفت: اصولاً هر برنامه‌ای را که برگزار می‌کنیم از سه پتانسیل بومی، استانی و ملی استفاده می‌شود و این مسئله از مهم ترین اهداف و اولویت های ما در رشد و رونق فرهنگی و اجتماعی منطقه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش